وبلاگ گروه رجعت

وبلاگ گروه رجعت
طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم جاوید الاثر ذکریا شیری بنر و پوستر  اطلاع رسانی این مراسم برای نصب در سطح شهر  طراحی شد . دوستانی که طرح را به هر جهت نیاز داشتند به روش های ذیل در ادامه مطلب ارتباط برقرار نمایند.

  • علی تقوی

با توجه به برگزاری مراسم یادواره شهید عیسی بیگدلی و شهدای 15 خرداد بنر اطلاع رسانی این مراسم برای نصب در ورودی در سطح شهر طراحی شد . دوستانی که طرح را به هر جهت نیاز داشتند به روش های ذیل در ادامه مطلب ارتباط برقرار نمایند.در ضمن طرح خام این تصویر قابل دانلود از لینک زیر می باشد

*****دانلود تصویر با کیفیت******

  • علی تقوی

با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم جاوید الاثر ذکریا شیری بنر شهدای مدافع حرم استان قزوین  برای نصب در ورودی محل برگزاری این مراسم طراحی شد . دوستانی که طرح را به هر جهت نیاز داشتند به روش های ذیل در ادامه مطلب ارتباط برقرار نمایند.در ضمن طرح خام این تصویر قابل دانلود از لینک زیر می باشد.

  • علی تقوی

با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم جاوید الاثر ذکریا شیری بنر شهدای جاوید الاثر شهر اقبالیه برای نصب در ورودی محل برگزاری این مراسم طراحی شد . دوستانی که طرح را به هر جهت نیاز داشتند به روش های ذیل در ادامه مطلب ارتباط برقرار نمایند.در ضمن طرح خام این تصویر قابل دانلود از لینک زیر می باشد

****** دانلود طرح با کیفیت*****

  • علی تقوی


آقای دکتر لاریجانی در تنگناهای انتخاباتی بر سر کرسی ریاست مجلس در دوره اول با 173 رای رئیس موقت و در دوره دوم با 230 رای رئیس دائمی مجلس شورای اسلامی شد.

  • علی تقوی