وبلاگ گروه رجعت

وبلاگ گروه رجعت
طبقه بندی موضوعی

شباهات های قاسم سلیمانی و مالک اشتر

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ

برگرفته از معبر سایبری فندرسک

مدتی هست یه عده نان به نرخ روز خور که در آسایشی که قاسم سلیمانی براشون به ارمغان آورده، زیر کولر و روی صندلی نرمشون لم دادن و مدام دارن علیه همین مرد که جونش رو بخاطر امنیت آقایون کف دستش گذاشته مطلب می نویسند و بیانیه صادر می کنند.

این اتفاقات چیز تازه ای نیست و بارها در تاریخ تکرار شده و رزق و روزی این افراد هم از همین راه بدست میاد وگرنه باید کارتن خواب بشن. توی تاریخ شبیه ترین شخصیت به قاسم سلیمانی، مالک اشتر نخعی هست بخاطر اینکه :

- هم حاج قاسم و هم مالک روستا زاده ای بودند که از زیر دست به مقام رسیدند و این مقام بخاطر پارتی بازی و پول خرج کردن نبود بلکه بخاطر توانمندی و استعدادشون بد.

2- هم حاج قاسم و هم مالک نام رهبرشون و فرماندهشون علی هست و عاشق فرماندهشون هستند و حاضرند براش تا آخرین قطره خون جانفشانی کنند.

3- هم حاج قاسم و هم مالک در جنگ های بسیار زیادی شرکت داشتند و هردوتا منطقه عملیاتی عراق و شام رو در کارنامه خودشون دارند.

4- هم حاج قاسم و هم مالک بارها در جنگ ها به مقام جانبازی نائل شدند و اثراتی از این آثار در بدنشون دیده میشه مثل چشم مالک و دست حاج قاسم.

5- هم حاج قاسم و هم مالک بجای اینکه بیشتر از دشمن خارجی ضربه بخورند بیشتر از دشمنان داخلی که ادعای دوستی می کنند ضربه می خورند.

6- هم حاج قاسم و هم مالک هم با کفار جنگ کردند و هم با کسانی طرف بودند که ادعای مسلمانی می کردند اما بویی از اسلام و پیغمبر و قرآن نبرده اند و جاهل ترین زمان خود هستند.

7- هم حاج قاسم و هم مالک ولایت پذیر، سیاستمدار و کاردان در امور مدیریت سیاسی، فصاحت و بلاغت، اهل جهاد و هجرت، دشمن شناس، شجاع و با بصیرت، انقلابی، قاطع، سازش ناپذیر در دفاع از ارزشهای اسلامی، بردبار، خویشتن دار، خیرخواه مردم هستند.

امیرالمومنین در مقام مالک اشتر فرمودند : مالک از برای من چنان بود که من برای رسول خدا (ص) بودم.

ناخدای انقلاب در مقام قاسم سلیمانی فرمودند : خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید، شما شهید زنده هستید.

سامانه پیام کوتاه:50002287030

شماره تماس در تلگرام و ...:09382287030

وبلاگ:www.rajat.blog.ir

کانال تلگرام:rajatgroup@

 

  • علی تقوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی